Så jävla typiskt!

Idag hade jag planerat att jag och Daniel skulle ha egentid tillsammans, och tvillingarna skulle vara på dagis. 
Allt var bra på morgonen, tjejerna var lite småsnoriga, men inget anmärkningsvärt. Dom var på bra humör iaf. Och Daniel var helt extas över att få vara själv med mamma. Vi skulle åka till lek och buslandet i v-ås. Och äta hamburgare till lunch. Daniel hade varit så otålig hela morgonen. 
Äntligen var det dags att åka till dagis, Daniel och jag vinka av tjejerna och åkte hem för att duscha och göra iordning oss. 
När vi var i stan på E18 så ringer telefonen och det var Elin från tvillingarnas avd. Tjejerna var dåliga i magen, och ellinore hade lite höjd temp. 
Så det var bara att köra av på närmaste avfart och köra tillbaka till hallsta igen 😔 
Tyckte så synd om Daniel och den besvikna blicken, när jag tala om att vi var tvungna att åka hem igen. 😔
Men vi går försöka igen på söndag, då pappa kan vara hemma med tjejerna. 
Hoppas bara att det inte är magsjuka tjejerna har fått, utan att dom börjar få mer tänder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0