Long time..

Oj oj vad mycket det har hänt sen mars!
Haft fullt upp, som vanligt. Barnen har börjat på dagis, och jag har börjat jobba.
Jag jobbar fortfarande inom kommunen, men jag har även vidgat vyerna och jobbar även i Västerås nu mera också 😊. Som personlig assistent (pa).
Det funkar bra, lärt mig lite nytt, och det är kul att prova på något annat.
Barnen går alla tre på Ekot. Och det går super. Alla trivs, och barnen kom snabbt in i deras rutiner. Även jag och Johannes är väldigt nöjda över dagisvalet. 😊
Tjejerna utvecklas med en rasande vart, både fysiskt och psykiskt, dom går, säger enstaka ord och är överallt och klättrar. Aldrig en lugn stund när dom är vakna. 😉
Även Daniel utvecklas i snabb takt! Han är inte så liten längre. Han har svar på tal på allt! Ibland beter han sig som en tonåring! Daniel har alltid något i görningen. Är han inte hos någon av grannbarnen, så kuckilurar han med något hemma. Ibland tar han en liten cykeltur på gatan fram och tillbaka 😊 mammas stora kille 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0