Året 2003..

På fredag är det 10 år sen, jag och Johannes blev ett "par" :)
Och här är man nu! Med 3 underbara barn, hus, katt, bil och bra ekonomiskt! Livet kan inte vara bättre!

Hur träffades jag och Johannes då?
Jo allt börja med att jag och Tiia skulle vara hundvakt åt hennes storasysters hund. Och fullfjädrad fjortis som man var tog det inte lång stund innan jag och Tiia hitta "dunken" gömd i ett skåp :p
Och så helt plötsligt var det fest! ;) dock en ganska tråkig, tyckte jag och nattah. Så vi två skulle ut och ragga folk till våran lilla fjortisfest. :). Och på vägen ner med hissen tycker jag och nattah att det är jätteroligt att spotta på hissknapparna.
Vi kommer ut utanför porten, och träffar på en full, stor karl. Som sa att han hette Mogge och skulle hem och sova. Men när vi sa att det var fest hos oss, så ändra han sig, och följde med upp. Det visade sig att Mogge hade vart på en annan fest ovanför oss, och han ringde ner Johannes. Som var jättefull och en fullfjädrad blöjraggare! Jag tyckte att både Johannes och Mogge var jättekonstiga, då dom låg och åla på golvet och skrek COBRAS, COBRAS! Och försökte göra sig roliga. Hahaha!
Men men, festen tog slut, då festen ovanför oss kände Tiias syster, och ringde henne. Hon var nog inte så jätteglad på mig och Tiia ;)

Det gick ett tag och Tiia och Mogge började dejta, och så småningom så på något konstigt sätt föll jag för Johannes. Och det är nog det bästa som kunnat hänt! Fjortisen och blöjraggaren blev ett "par" och håller ihop än idag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0