I måndags...

Måste bara berätta om vilken bajsdag det var, större delen av dagen!
Dagen började ganska lugnt och mysigt, tills Daniel vakna! Man märkte på en gång att han hade vaknat på fel sida. Inget var bra för han! Men han lugna ner sig lite när jag berätta att vi skulle åka till öppna förskolan och leka lite. Det lät spännande tyckte han. När vi ska till och åka så är tjejerna inte nå sugna på att klä på sig, så det tar typ 20 min att klä på dom, Daniel står och hänger vid ytterdörren och stressar på en, irriterad som jag redan var slänger på mig jackan, och dragkedjan går sönder, så det inte går att stänga jackan! Va fan! Skit samma tänker jag, och lyfter upp Ronja, och känner att hon har bajsat. Gaah! Byter om snabbt på henne, och sätter henne och Daniel i bilen. Skönt nu kan vi äntligen åka, men när jag ska sätta i ellinore i bil, vad tor ni hon gjort under tiden jag satt in Daniel och Ronja? Jo! Bajsat i blöjan hon med! Vad i helvete!! Byter snabbt som ögat, och sätter henne i bilen och kör iväg. Allt som allt tog det 45 min att komma iväg ungefär! Lagom irriterad var man i bilen till familjecenter. Men väl där borta så lugna allt ner sig. Barnen lekte så snällt, och var nöjda och glada.
Väl hemma igen, började Daniel visa sin trotsiga sida, och var på skithumör resten av dagen tills jag kasta honom i säng kl 6 på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0