Ensam hemma...

Johannes började jobba i onsdags förra veckan, och jag kan inte annat än säga FAN VAD SKÖNT!! Helt underbart att känna saknad efter honom, :) och Daniel sköter sig för det mesta hemma, tur att han går på dagis tis- tors, så han får leka av sig ordentligt. :) och det går galant med tjejerna hemma. Dock har dom vart lite griniga till och från, då dom börjar få tänder. Ronja har fått två, och Ellen 1 tand :) men dom är inte det minsta intresserade att börja krypa, dom blir så arga så fort man lägger dom på mage. Dom sitter där man sätter dom, och dom är så nöjda över det :)
Men jag måste erkänna att man börjar bli lite småstressad över att dom inte vill krypa eller ta sig fram på något sätt, som sina kompisar i samma ålder. dom vill bara sitta på golvet eller ta sig fram via gåstolarna, eller att någon tar upp dom. Men det kommer väl så småning om.
Vi har även skaffat oss en ny vagn till tjejerna. Och jag är sjukt nöjd över den. Den så mycket lättare och smidigare att ta sig fram med. Sen var den dessutom billig! 1400kr för en helt ny tvillingvagn. Det var jag väldigt nöjd över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0