Året som gått, och året som kommer...

Året 2012 har varit en händelserikt år! Allt från renoveringar till tvillingfödsel, vänner som kommer in i ens liv, och även vänner som försvinner... Men det har varit ett fruktansvärt bra år ändå :) vi alla överlevde ju även jordens undergång ;)

På nyår, så var vi hembjudna till Maarit och Viking. Och det var väldigt mysigt och trevligt. Men man är lagom trött idag. Tur att man fick besök, så att man inte behövde tänka på tröttheten :)
Daniel orkade vara vaken till 23.45 igår sen slockna han av en liten stund, men vad han kämpa länge. Det blev lite argt när vi väckte honom vid 00.00 men det gick fort över när vi väl kom ut. :)

2013 kommer även bli ett underbart år! Ska börja min viktnedgång. Tjejerna blir 1 år, jag och Johannes firar 10 år tillsammans. Och fler underbara år kommer det bli! Det kommer förhoppningsvis att bli lite mer renovering här hemma.
Ja, jag bara känner att det kommer bli ett underbart 2013. :D

Och Johannes börja jobba igen imorgon. Det ska bli ganska skönt, tycker både han och jag. ;) få lite tid ifrån varann. Och det kommer säkert gå jättebra hemma själv med barnen, bara man får klämm på det, lite utmaning i början kanske, men det ska gå! :)
Trevlig fortsättning på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0