renovering..

johannes har kommit in i ett renoveringsryck, så han har börjat att renovera i gilestugan. =) och han har kommit en bra bit, så idag var vi och köpte tapeter, och så har vi stått båda två i eftermiddag och slipat spackel. kommer att bli jättebra. det ska bli sällskapsrummet, så man kan ha över gäster på kvällskvisten, utan att man stör barnen när dom sover. =) för när man är där ute så hörs det knappt in till övriga huset, så det blir perfekt. blir nog invigning av rummet när vi ska på halloweenfest den 27 oktober, då ska vi ha över lite trevligt folk innan vi drar till festen, så kommer barnens fastrar och passar tjejerna, och daniel sover borta på annat håll.
jag ska vara nykter, så jag kan gå upp med tjejerna på morgonen.
men jag och johannes ser verkligen fram imot att gå på festen. jag har bestämt att jag ska vara en zombie, så jag har kollat runt på internet efter smink, och linser. :)
Har även börjat planera daniel kalas som är i november, han ska ha halloweenkalas, med sina vänner, han själv har bestämt att han ska vara spindelmannen, och ha spindelmannen-tårta på sitt kalas. :) men han hinner säkert ångra sig flera gånger innan han bestämmer sig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0