bättre sovrutiner...

Underbart väder idag! blev en långpromenix med tjejerna idag, ihopp om att dom ska börja sova längre på dagarna, dom har haft nu ett tag att dom sover korta stunder flera gånger på dagen, så jag håller på att försöka ändra den rutinen så att dom sover två längre perioder på dagarna ist.
dom sover bra på nätterna fast dom sover lite tokigt på dagrana, men det vore skönt att kunna göra lite mer saker om dom sov längre, ist för att dom ska sova i tid och otid på dagrarna ;)
Men man får se hur det går...
men jag är helt facinerad av vädret idag! kan det inte vara sånt här väder lite oftare, eller varför inte mer på sommaren.. ;)
johannes har tapetserat nästan hela dagen snart, och jag har myst med tjejerna, medans daniel är hos farmor, och leker av sig. och när johannes är klar och tjejerna sover blir det lördagsmys med ost och kex och en bra film, om jag inte deckar i soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0