Egentid

Här sitter jag med anskitsmask och fötterna i ett fotbad... Underbart, nu när Daniel äntligen somna till slut, efter mycket om och men;)
Har tyvärr inte blivit så mycket blogg nu den senaste tiden då ipaden dimpa i backen och glaset gick i tusen bitar, och jag sitter inte så mycket vid datorn, och jag kan inte blogga via mobilen. Men tur att man har en händig karl som Johannes som beställde nytt glas, och bytte.:) så nu kan jag blogga igen.

Att lägga om sömnrutinerna på tjejerna gick Inge bra alls, även om jag lyckas att hålla dom vakna en längre stund på dagarna så vill dom iaf bara sova Max 40 min åt gången :/ dom har även börjat vakna kl 5 på morgonen, och vägrar somna om igen. Inte världens roligaste, men det är bara att bita i det sura äpplet som småbarnsförälder och gå upp, och börja dagen:)

Men annars går det framåt i utvecklingen för dom små, har börjat att äta mat lite smått, och dom gillar det mer och mer. Sover bra på nätterna. Om det inte kliar i tandköttet förstås, men jag fick världens undersalva från Linnea, som hon fått från England. Salvan bedövar tandköttet så att det inte kliar och gör ont. Funkar jättebra.
Ellinore börjar att ställa sig i krypatällning lite smått, men än är hon inte riktigt där än, men snart. Medans Ronja gillar att stå upp med lite stöd, hon är mycket starkare i benen än vad ellinore är:)
Och tänk, att dom blir 6 månader nu i veckan. Sjukt vad fort det går. Och Daniel blir snart 3. Han är fortfarande inne på spindelmanen temat på hans kalas. :)
Så jag ska börja imorgon med alla inbjudningar inför kalaset. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0