Eeh..no shit sherlock!

Tycker det är så kul när man är någonstans ute med tjejerna och man träffar på nya ansikten som kommer fram, och alla säger - nemen!? Är det tvillingar??
Och jag är alltid lika sugen på att säga, nej det skiljer 3 månader mellan dom, men jag skulle aldrig ha mage och säga det. :p eller när personer kommer fram och konstaterar att det är tvillingar, men då kan dom fråga om det verkligen är flickor!?
Men hallå!!! Jag sätter väl inte på barnen rosetter på huvet och små rosa och blommiga kläder om det skulle vara pojkar!? Men vad vet jag, en del kanske gör det?
Om jag mötte någon med tvillingar skulle jag nog säga,
- ååh, vilka söta tvillingpojkar/flickor, om man såg det på kläderna så att säga, men jag skulle nog anta att det tex var flickor om dom hade rosa på sig ;) och om jag hade svårt att avgöra könet, skulle jag nog fråga vad dom heter..






No shit sherlock... It's twins ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3815796/images/2012/pic_50857cdbddf2b3741000457c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0