Biomys...

Trött och sliten småbarnsförälder! Har vart helt snurrig och grinig den senaste veckan.
Stackars Johannes;) men han fixa barnvakt igår och så drog vi på en bio. Det behövde jag kan jag säga, fastän vi kom hem sent, och gick upp tidigt idag. Så känner jag mig endå mer pigg, och gladare.
Vi var på filmen hypnotisören, med Mikael Persbrandt i huvudrollen. Den var bra.
Det är så skönt också, då vi haft helt underbara barnvakter till barnen! Det är alltid så städat och fint när man kommer hem igen, så man slipper städa på morgonen när man går upp kl 5 ;) det är väldigt uppskattat <3

Jag och Johannes har iaf planerat att åka iväg lite oftare, så vi får egentid tillsammans, iaf nu när det går så bra med barnvakt åt barnen. ;)

Idag så ska jag och Daniel baka cupcakes till kalasen i helgen, tänk att våran lilla tuffing redan blir 3 år. Han var ju nyss ett litet knyte i famnen, med sin tutte och snutte. Och snart är tjejerna lika stora, man får ju nästan lite panik över att tiden går så fort!
Och efter kalashelgen, så börjar det vara dags att planera inför jul och nyår.

Och jag måste ju berätta om våran lördag, då vi var på halloweenfest! Det var kul, men det hade nog varit lite x-tra roligt om man hade varit onykter, men det är alltid kul att träffa nya människor, även bekanta, som man inte träffar så ofta. Men var bra trött på morgonen dagen efter, men det var det värt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0