Underbara vän

Renoveringen i badrummet är igång, och vi har beställt matta och våtrumstapet. Det kommer bli så fint! Och så har hela familjen spenderat dagen på IKEA för att köpa inredning in till badrummet. Så nu är det bara att montera ihop sakerna och vänta på att byggubbarna ska gjuta om golvbrunnen och tapetsera. Hoppas det blir klart innan jul bara :)

Har även haft underbara Sandra här på besök, innan hon drar jorden runt på sina äventyr. Första stoppet för henne är Kina.
Hon är verkligen världens förebild för mina barn, och jag ångrar inte att vi valde henne som gudmor till två av våra barn. Daniel bara älskar henne! Fast det kan gå flera månader i mellan dom träffas, så är det som Daniel inte känner någon annan. Han hoppar upp i hennes famn på en gång :)
Sandra är även det vän jag har känt längst. Och kommer nog alltid att göra det med. Fast vi inte pratar så ofta när hon är ute och flänger i världen, eller i Norge, så vet man alltid att hon finns där för en.
Jag kommer verkligen följa hennes resa jorden runt via hennes blogg, fb och instagram, innan vi träffas i april igen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0