Kalas!!

Är väldigt nöjd över kalaset idag. Men innan gästerna hade vi världens trotsigaste Daniel här hemma! Han gapa och skrek över det mesta, han var väldigt otålig, det tog ju evigheter innan alla kom. ;) men när dom väl kom så blev han supernöjd, och sprang runt som en tornado i hela huset av lycka. Allt ljus var på han idag! Tjejerna sov det mesta av kalaset. Det var ganska tur, dom tar väldigt fort uppmärksamheten när det kommer besök. ;)

Det var väldigt stressigt på förmiddagen, tårtan och cupecaksen ska bakas, det ska plockas fram allt till kalaset, och ta undan det som inte ska vara framme, fast det var ju inte så lätt då Daniel tyckte det var roligare att dra fram allt igen! Sen ska man själv fixa iordning sig, medans Daniel får sina utbrott hela tiden, men det gick ju iallafall ;)

Det enda jag var missnöjd över, det var att det dracks alkohol på kalaset av vissa. Jag menar va fan! Man dricker inte alkohol på ett barnkalas! Fast jag såg inte att dom drack först, då dom var i vardagsrummet, och jag i köket, så jag såg inget, och när jag väl såg det hade jag ingen lust att göra en stor grej av det. Men jag får väl skriva på inbjudningarna hädanefter att ingen alkohol får förtäras under kalaset. ;) det var väl det enda som var lite tråkigt. Men kalaset var superbra annars.

Efter kalaset var slut var det bara att plocka undan allt och äta lite snabbt, se åkte vi till Svedvi och tände ljus. Och nu är det tv-mys resten av kvällen som gäller, och ladda batterierna tills imorgon, då det är halloweenkalas för Daniels kompisar. :)


Kommentarer
Postat av: johanna

Låter som en lyckad dag! :) skojjaru!? Alkohol på ett 3årskalas! Nää fyy va tråkigt! Bra att Daniel vart nöjd iaf! :D och imorrn koooommer vi! :) Elis är laddad! ;) kram <3

2012-11-03 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0