Rykten...

har hört att det går en massa rykten om mig och min familj... och det jag har hört hittills stämmer inte.
Dom rykterna jag har hört är att jag och johannes aldrig tar upp våra tjejer och det är derför dom har fått lite platta huvuden. men det stämmer inte. SJÄLVKLART tar vi upp våra barn om dom är ledsna!!!
och att vi har fått påbackning av BVC för att dom har platta huvuden och att våra barn är stela i nacken så att dom inte kian vrida huvudet, och inget av det stämmer heller. Läkaren sa bara att köpa en fluffigare kudde så att det platta i huvudet inte blir värre. Och det är inget att oroa sig för. Har även hört att dom typ skulle vara mentalt efterblivna för att dom inte kurar ihop sig när man lyfter upp dom. Och jag tror BVC skulle sagt något om dom var mentalt efterblivna. Plus an massa annat som inte stämmer...
det är ganska UPPENBART att personen som har startat dom här ryktena inte har träffat min familj så mkt!
Visst jag kanske inte bär tjejerna så mkt som jag gjorde med Daniel, men tyvärr har jag inte åtta armar. Och det var som en bekant sa till mig, har man tre barn så är man alltid en man kort...
Och jag har även fått mkt stöd från vänner som vet att det inte är sant.
Men som sagt hör ni nå rykten om mig och min familj så stämmer det inte..
Over and out...

Kommentarer
Postat av: Lina

idioter finns det gott om!!!!!!

2012-06-30 @ 10:33:41
URL: http://www.lillafamiljenuden.blogg.se
Postat av: Marie Pettersson

Hej Lina!!

Det är bra att du inte tror på alla rykten!! Dom som startar sånt där är bara avundsjuka på er. Jag och Conny tycker att ni är så fina som föräldrar och ni har ju världens finaste barn.Kramar till er och vi måste snart träffa er och se på era underverk...alla tre/Marie

Svar: känns skönt att höra och tack :) ni är så välkomna så, vi är hemma för det mesta, så det är bara att slänga över ett mess när ni är sugna på att komma :)
trebarnsliv.blogg.se

2012-06-30 @ 11:39:44
Postat av: Diana ericsson

Känner bara att jag måste komentera! Så tragiskt att folk inte bara kan hålla skitsnack för sig själv! Stå på er... Våga hata skitsnackare ;)) kramar

2012-07-04 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0