från början...

Lina heter jag och jag ska prova för första gången att blogga, så gott jag hinner iallafall :)
   Jag bor då med min underbara sambo Johannes i vårat lilla hus i duvhällarna. Det är även mitt barndomshem.
   Jag och johannes träffades första gången vintern-03 och har hållt ihop sen dess. Tänk vad tiden går, mars 2013 virar vi 10 år tillsammans. Tänk 10 ÅR!! ingen kunde ana att vi skulle vara ihop fortfarande, men nu är man här med hus, katt och 3 underbara bran. Daniel och tvillingarna Ronja och Ellinore.
   Anledningen varför jag har börjat blogga är för att människorna i byn där jag bor är så nyfikna på hur det är att vara ung mamma till 3 barn. speciellt tvillingar,
Mitt mål är iaf att försöka göra minst 3 inlägg i veckan på bloggen och berätta hur det går.
Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0