Att vara gravid

Att vara gravid har aldrig varit något problem för mig, jag tycker det bara är mysigt. Förutom i slutet av båda graviditeterna då jag var stor och började få ont i ryggen. ;)
När vi fick veta att vi vänta tvillingar i nov -11, så trodde man ju att kroppen aldrig skulle klara av att bära två små liv så länga som jag gjorde. :) men i v.35+5 kom flickorna i en väldig fart. Så fort att barnmorskan skrev i min förlossningsjournal att Ellinore kom ut som en kanon. :) Men det kommer mer om förlossningen sen. :)
Att vara gravid med Daniel gick lika bra. hade inga problem med han heller under graviditeten. jag hade inte ens nå symtom på att vara gravid med någon av barnen. Förutom att mensen uteblev.
Jag är väldigt tacksam över att jag har haft det så bra som jag har haft det under graviditeterna, det finns ju dom som får foglossning och fan och hans moster ;).

Bilden är på när jag var gravid i v 40 med daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0