Ammar du...?

Nästan varje gång man träffar en människa, det kan vara en vän, bekant, eller rent utav en släkting. som man träffar för första gången efter förlossningen, och dom frågar nästan alltid Ammar du?
Jag har vart med om att okända människor sticker ner huvudet i vagnen med tvillingarna och och så säger personen. GUD vilka söta barn! Ammar du?
Vad har dom med det att göra!? Vad har någon med det att göra egentligen!? Och säger man -Nä jag pumpar och ger ersättning, så blir personen i fråga nästan lite häpen. Som att det inte vore okej. och just dom äldre, rent utav gamla människor brukar reagera så.
Då får man nästan börja försvara sig och förklara Varför man har valt att göra det. WTF. brukar vara lite irriterande.
Och jag vet att jag inte är ensam om att ha upplevt dom här situationerna...

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! :) kul att du startat upp en blogg! :) Det där känner jag igen oxå..men det är helt upp till var och en hur man ska göra! Sverige har en så bra ersättning att barnet/barnen klarar sig utmärkt på det. Men har tyvärr inget bra tips på hur man undviker det! Stå på dej! :) <3

2012-06-28 @ 10:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0