Johannes

Min själsfrände, min pelare, min bästa vän. Du finns alltid där och du är väldens bästa pappa till våra underbara barn. Och det känns underbart att du är hemma till efter nyår med mig och barnen. Några skulle säkert tycka det är jobbigt och umgås med sin sambo nästan dygnet runt, men inte jag. jag älskar det :)
Många gillar oss för att vi är så gulliga mot varann fortfarande efter snart tio år. vi säger till varann flera gånger om dagen att vi älskar varann, säger alltid älskling i telefonen när vi pratar, och puss när vi lägger på. Mitt och johannes förhållande har nog hållit så bra för att vi pratar med varandra om allt.
Visst vi småtjafsar med varann ibland men det glöms efter 2 min. ;)
men i vilket förhållande gör man inte det, tjafsar. Det måsta man nog göra ibland för att förhållande ska må bra. så länga man inte bråkar jämt, så att barnen kommer ikläm, och mår dåligt.
När man får barn blir ju allt anurlunda, och ett förhållande sätts ofta på prov. Så var det lite för oss iaf.
Johannes jobba mkt och skift när vi hade fått daniel, och jag kände mig jämt trött och det kändes som att jag alltid var själv med Daniel. men så känner nog många när man får sitt första barn. Men sen bytte johannes så att han bara gick dagturer och allt blev mkt lättare. så att prata med varann i ett förhållande är nog A och O..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0