Egentid

Idag var jag och Johannes iväg för första gången, utan alla barnen, det var min födelsedagspressent från Johannes. Att äta på resturang, och vara själva för en stund. :) Johannes småsystrar kom och passa alla barnen den stunden vi var borta. Tack så jättemycket till dom. :) Jag och Johannes åkte till Västerås och åt på choys garden, och sen vidare till björnön och vi satt och titta ut över vattnet. Det var så mysigt, och vi prata om dopet och framtiden om oss och våra barn. Och så njöt vi bara för en stund av tystnaden som blir, när man inte har en massa barn om kring sig hela tiden;) Jag och Johannes behövde den här lilla egentligen, det blir lätt att man glömmer bort varandra ibland, när man har massa annat att tänka på. Man behöver nog även lite ny energi också. När vi kom hem igen, så hade allt gått jättebra med barnen. Dom hade varit så snälla och lugna när vi var borta. Och det kändes också jättebra, så att man vågar lämna bort dom korta stunder fler gånger. :) nästa gång vi åker iväg en stund, så tänkte vi ta motorcykeln och åka iväg och ha en lite mysig picknick någon stans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0