Andra advent

Veckan har varit bra. Förutom att vi har varit förkylda allihopa mer eller mindre, spec tjejerna. Dom har varit så hostiga, men dom verkar inte ha lidigt så mkt av det, som tur är :) men vi är alla på bättringsvägen.
Smart är det även dags för Johannes att börja jobba, efter 9 månaders föräldraledighet :) Johannes ser fram imot det, kan tänka mig att det inte är överdrivet kul att umgås med mig och barnen hela dagarna, samt mestadels med mina vänner. Då Johannes vänner har sina fasta tider dom jobbar, samt att dom brukar jobba senare. Tur iaf att mina vänner har mer flextider, på deras jobb. ;) Även jag ser lite fram imot att Johannes ska börja jobba. Lite småirriterande kan det vara att umgås hela tiden i stort sett i nio månader, ska bli skönt att sakna honom lite :) <3

Nu när Johannes börja jobba snart, ska jag träna och gå ner i vikt, så har börjat att planera lite smått hur jag ska få ihop kost, barn och dagis osv. Men det ska nog gå bra, bara man får rutin på allt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0