Usch

Usch vilken hemsk dag det var i onsdags! Fy så dåligt jag mådde av magsjukan...jag började spy på natten till onsdag runt 3 sen spydde jag till och från till onsdagskväll. Hade även feberfrossa! Tyckte så synd om Johannes, då det hade varit en jobbig natt med tjejerna, eller rättare sagt Ronja. Hon hade vaknat hela tiden under natten och somna inte dörren runt halv 3 på natten. Sen börja jag spy och Johannes var tvungen att gå upp med alla ungar kl halv 7 på morgonen då dom vakna. Och jag låg kvar, isolerad i sovrummet för att inte smitta ner övriga familjen med något. Men som tur var så kunde svärmor komma och ta Daniel över natten, så jag och Johannes inte behövde tänka på att försöka rosätta han här hemma, då tjejerna var lite smågnälliga.
Måste säga att det var väldigt jobbigt att vara sjuk, när man inte får pussa och mysa med sina barn hur som helst. Men men nu mår jag bättre och förhoppningsvis slipper resten av familjen magsjukan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0