Stress stress...

Igårkväll inman jag skulle lägga mig, så prova jag att lyssna på en avslappningsövning som jag hitta på spoify. Och jag måste säga att den funka jättebra på mig! Då det har varit mycket att göra och tänka på den senaste tiden k
Ned jag att jag inte riktigt kunde koppla av, jag känner mig mest stressad mer eller mindre om dagarna, fast jag inte har något speciellt att vara uppstessad över. Så jag börja kolla runt på internet efter olika cd-skivor man kunde köpa eller ladda ner. Men det var så dyrt. Och då kom jag att tänka på att det kanske finns något på spotify. Och där fanns det hur mycket som helst attvälja på, om man bara så vill lyssna på musik som får en att slappna av, till att det finns någon som guidar dig, så du slappnar av, steg för steg.
Jag valde där jag blir guidad. Och man känner verkligen hur mycket man egentligen spänner sig, utan att tänka på det. Och jag sov som en stock inatt, när man kände sig mindre stressad.
Så jag ska försöka lyssna på det här varje kväll innan jag lägger mig. Det kan jag rekommendera alla som känner sig spända. Skriv bara avslappning på spotify. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0