Dagarna bara flyr iväg...

Det blir inte så mkt att skriva i bloggen som jag tänkt mig...tyvärr. Men det är kul att många följer min blogg, det är mellan 5-40 som läser min blogg dagligen, som mest 70 läsare på en dag. Då blir man lite mer taggad att fortsätta blogga. : D.
Men nu dom senaste två veckorna har det varit mkt att göra, planering inför dopet, fixa och dona i huset, och så förstås själva familjelivet med 3 kottar ;)
Så man hinner knappt träffa familj och vänner, oftast kortare stunder, man träffar oftast vänner och familj mellan alla måsten.
Daniel har ju även kommit in i en så kallade " utvecklingsperiod" då han kan få sina helt oplanerade raseriutbrott, som oftast beror på ingenting! Väldigt frustrerande för hela familjen, då tjejernas sömn blir störd under dagen och Daniel driver mig och Johannes till lite lätt vansinne ibland! Men vi brukar oftast dela upp oss, så en leker och sysselsätter Daniel, medians den andra föräldern tar han om tjejerna. Och någon gång i veckan kan någon utav oss ta alla ungar och åka iväg någon stans så man får andas ut i lugn och ro. :)
Men annars så går dagarna väldigt fort, ibland önskar man att tiden gick lite saktare eller att det fanns några mer timmar på dygnet. Man glömmer även bort hur mycket ett barn växer och utvecklas under veckorna och månaderna som går. Man rensar tjejernas garderob titt som tätt tycker jag, och dom utvecklas så mycket fysiskt, man vill gärna att dom ska små knyten lite längre. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0